Ψυχρολουσία από ΣτΕ: Συνταγματικές οι περικοπές επικουρικών συντάξεων
23.10.2014 18:58
Ψυχρολουσία επεφύλαξε το ΣτΕ για όσους είχαν προσφύγει κατά των περικοπών των επικουρικών τους συντάξεων, καθώς έκρινε συνταγματικό το «τσεκούρωμα».
Οι δικαστές του Α Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας έκριναν ότι η κυβέρνηση δικαιούται να κάνει τις αναγκαίες παρεμβάσεις σε εξαιρετικά δυσχερείς οικονομικές συνθήκες. Το θέμα παραπέμπεται για τελική απόφαση στην Ολομέλεια του ΣτΕ.
Απαντώντας στις προσφυγές συνταξιούχων της Αγροτικής Τράπεζας της Ελλάδος που διεκδικούσαν αποζημίωση για τη ζημιά που υπέστησαν από τις περικοπές των επικουρικών συντάξεών τους που έγινε το 2011 από τα ασφαλιστικά τους Ταμεία η πλειοψηφία του Α' Τμήματος του ΣτΕ έκρινε ότι:
Οι δικαστές του Α Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας έκριναν ότι η κυβέρνηση δικαιούται να κάνει τις αναγκαίες παρεμβάσεις σε εξαιρετικά δυσχερείς οικονομικές συνθήκες. Το θέμα παραπέμπεται για τελική απόφαση στην Ολομέλεια του ΣτΕ.
Απαντώντας στις προσφυγές συνταξιούχων της Αγροτικής Τράπεζας της Ελλάδος που διεκδικούσαν αποζημίωση για τη ζημιά που υπέστησαν από τις περικοπές των επικουρικών συντάξεών τους που έγινε το 2011 από τα ασφαλιστικά τους Ταμεία η πλειοψηφία του Α' Τμήματος του ΣτΕ έκρινε ότι:
Επιτρέπεται στον νομοθέτη να προβαίνει στις αναγκαίες εκείνες επεμβάσεις σε περίπτωση «εξαιρετικά δυσχερών οικονομικών συνθηκών, να έχουν ως αποτέλεσμα ακόμη και τη μείωση του ύψους απονεμηθεισών παροχών, όταν το ύψος της κρατικής χρηματοδοτήσεως του ασφαλιστικού συστήματος, το οποίο καθορίζεται, κατ' αρχήν, από τις πολιτικές επιλογές για τη διάθεση των κρατικών πόρων προς εκπλήρωση των ποικίλων αποστολών του κράτους, δεν επαρκεί για την βιωσιμότητα των ασφαλιστικών οργανισμών».
Τα μέλη του Α' τμήματος του ΣτΕ αναφέρουν ακόμη στο σκεπτικό τους:
«Το άρθρο 22 παράγραφος 5 του Συντάγματος, δεν απαγορεύει την επί το δυσμενέστερο μεταβολή του συστήματος της κοινωνικής ασφαλίσεως, όταν αιτιολογημένα προκύπτει ότι η βιωσιμότητά του μόνο με αυτές τις επεμβάσεις μπορεί να διασφαλισθεί. Τέτοιες, όμως, επεμβάσεις, που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα ακόμη και μείωση ασφαλιστικών παροχών που έχουν ήδη απονεμηθεί, πρέπει να σέβονται τις λοιπές διατάξεις του Συντάγματος και, ιδίως, την αρχή της ισότητας των πολιτών κατά την συμμετοχή στα δημόσια βάρη ώστε να αξιώνεται από τους ασφαλισμένους και τους συνταξιούχους η τήρηση της υποχρεώσεως για κοινωνική αλληλεγγύη, πάντως δε, όριο στην ελευθερία επιλογών του νομοθέτη κατά τον καθορισμό, ειδικότερα, του ύψους των διατιθέμενων για την κοινωνική ασφάλιση κρατικών οικονομικών πόρων αποτελεί η διασφάλιση στους συνταξιούχους παροχών που επιτρέπουν την αξιοπρεπή διαβίωση τους, δηλαδή εισοδήματος ικανού να εξασφαλίσει όχι μόνο τους όρους της φυσικής τους υποστάσεως (διατροφή, ένδυση, στέγαση, βασικά οικιακά αγαθά, θέρμανση, υγιεινή) αλλά και τη δυνατότητα συμμετοχής στην κοινωνική ζωή. Μείωση δε απονεμηθεισών ασφαλιστικών παροχών υπό τους ως άνω όρους και προϋποθέσεις δεν νοείται, ως προσκρούουσα στο άρθρο 17 του Συντάγματος».
Παράλληλα, η πλειοψηφία αναφέρει ότι «η προστασία της βιωσιμότητας του ασφαλιστικού συστήματος αποτελεί υποχρέωση του νομοθέτη, που επιβάλλει, όταν διαπιστώνεται μεταβολή των οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών που εγκυμονεί κινδύνους γι' αυτή, την αναπροσαρμογή των ασφαλιστικών παροχών και εισφορών και τον επανακαθορισμό των προϋποθέσεων θεμελιώσεως του ασφαλιστικού δικαιώματος, καθώς και τη διάθεση κρατικών οικονομικών πόρων για την στήριξη του ασφαλιστικού συστήματος».
«Το άρθρο 22 παράγραφος 5 του Συντάγματος, δεν απαγορεύει την επί το δυσμενέστερο μεταβολή του συστήματος της κοινωνικής ασφαλίσεως, όταν αιτιολογημένα προκύπτει ότι η βιωσιμότητά του μόνο με αυτές τις επεμβάσεις μπορεί να διασφαλισθεί. Τέτοιες, όμως, επεμβάσεις, που μπορεί να έχουν ως αποτέλεσμα ακόμη και μείωση ασφαλιστικών παροχών που έχουν ήδη απονεμηθεί, πρέπει να σέβονται τις λοιπές διατάξεις του Συντάγματος και, ιδίως, την αρχή της ισότητας των πολιτών κατά την συμμετοχή στα δημόσια βάρη ώστε να αξιώνεται από τους ασφαλισμένους και τους συνταξιούχους η τήρηση της υποχρεώσεως για κοινωνική αλληλεγγύη, πάντως δε, όριο στην ελευθερία επιλογών του νομοθέτη κατά τον καθορισμό, ειδικότερα, του ύψους των διατιθέμενων για την κοινωνική ασφάλιση κρατικών οικονομικών πόρων αποτελεί η διασφάλιση στους συνταξιούχους παροχών που επιτρέπουν την αξιοπρεπή διαβίωση τους, δηλαδή εισοδήματος ικανού να εξασφαλίσει όχι μόνο τους όρους της φυσικής τους υποστάσεως (διατροφή, ένδυση, στέγαση, βασικά οικιακά αγαθά, θέρμανση, υγιεινή) αλλά και τη δυνατότητα συμμετοχής στην κοινωνική ζωή. Μείωση δε απονεμηθεισών ασφαλιστικών παροχών υπό τους ως άνω όρους και προϋποθέσεις δεν νοείται, ως προσκρούουσα στο άρθρο 17 του Συντάγματος».
Παράλληλα, η πλειοψηφία αναφέρει ότι «η προστασία της βιωσιμότητας του ασφαλιστικού συστήματος αποτελεί υποχρέωση του νομοθέτη, που επιβάλλει, όταν διαπιστώνεται μεταβολή των οικονομικών και κοινωνικών συνθηκών που εγκυμονεί κινδύνους γι' αυτή, την αναπροσαρμογή των ασφαλιστικών παροχών και εισφορών και τον επανακαθορισμό των προϋποθέσεων θεμελιώσεως του ασφαλιστικού δικαιώματος, καθώς και τη διάθεση κρατικών οικονομικών πόρων για την στήριξη του ασφαλιστικού συστήματος».
Διαβάστε περισσότερα
Πηγή: Ψυχρολουσία από ΣτΕ: Συνταγματικές οι περικοπές επικουρικών συντάξεων | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/node/175215#ixzz3Gzr9MDrK
*
ΑΠΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΕ
Όπως προκύπτει από το σχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού του έτους 2015 μόλις στο 50% ανέρχεται η αποκατάσταση των περικοπών που έγιναν τον Αύγουστο του 2012 στους μισθούς μας. Ειδικότερα από τις παραδοχές του προϋπολογισμού αλλά και από τις δηλώσεις του κ. πρωθυπουργού προκύπτει:
Όπως προκύπτει από το σχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού του έτους 2015 μόλις στο 50% ανέρχεται η αποκατάσταση των περικοπών που έγιναν τον Αύγουστο του 2012 στους μισθούς μας. Ειδικότερα από τις παραδοχές του προϋπολογισμού αλλά και από τις δηλώσεις του κ. πρωθυπουργού προκύπτει:
α)πιθανότητα με την μισθοδοσία Δεκεμβρίου θα δούμε τους μισθούς μας αυξημένους , καθώς θα αναπληρωθούν μόλις και έως 50% οι μηνιαίες περικοπές του 2012 β) το ίδιο μήνα θα ενσωματωθούν τα χρήματα που αντιστοιχούν στις περικοπές των μηνών Ιουλίου 2014 έως και Νοεμβρίου του 2014, πάντα στην λογική του 50%. Το κόστος για το χρονικό διάστημα αυτό ανέρχεται τα 91,5 εκατ. € όπως αποτυπώνεται στον προϋπολογισμό, και γ)από τον Ιανουάριο του 2015 θα καταβληθούν τα ανάλογα (του 50%) χρήματα που αφορούν το χρονικό διάστημα, από τον Αύγουστο του 2012 έως και τον Ιούνιο του 2014, με την ενσωμάτωση σε κάθε μισθοδοσία και για 36 μήνες , περίπου το 70% των αναλογούντων περικοπών του κάθε μήνα. Το κόστος εκτιμάται στον προϋπολογισμό στα 315 εκ. €.
Θα πρέπει όμως να θυμηθούμε ότι η απόφαση του Σ.Τ.Ε. προβλέπει ότι : α) η υποπαράγραφος του Ν.4093/2012 με τις οποίες έγιναν οι περικοπές είναι ανίσχυρη , αντίκειται στις συνταγματικές διατάξεις και ως εκ τούτου ο Νόμος που διέπει τα μισθολογικά μας θεωρείται ο προηγούμενος, δηλ. ο Ν.3205/2003 β) έως ότου η Κυβέρνηση ακυρώσει , ανακαλέσει ή τροποποιήσει τον Ν.4093 οφείλει να καταβάλει ως αποδοχές αυτές που διαμορφώνονται από τα μισθολογικά δεδομένα του ν.3205, δηλ να επαναφέρει πλήρως τους μισθούς στον Ιούλιο του 2012 και υποχρεούται να επιστρέψει τα παρακρατηθέντα και γ)η Κυβέρνηση διατηρεί το δικαίωμα να θεσπίσει νέες διατάξεις μισθολογίου οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι ίσες ή κατώτερες του ν.4093 και δεν μπορούν να έχουν αναδρομική ισχύ.
Πριν την κατάθεση του προϋπολογισμού διέρρευσε έντεχνα στην δημοσιότητα έγγραφο του ΥΠΕΘΑ με προτεινόμενο νέο μισθολόγιο, σύνδεσης βαθμού –μισθού , με περιορισμό των επιδομάτων, για το οποίο ο Υπουργός και ο Αρχηγός, στο Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΑΣΥ, δεν διέψευσαν την ύπαρξη του, απλά περιορίστηκαν να πουν ότι δεν τους εκφράζει, τονίζοντας ότι ήδη έχει συσταθεί υπηρεσιακή επιτροπή επεξεργασίας νέου μισθολογίου. Από μια πρόχειρη ανάγνωση του, είναι εμφανής η τάση υπέρ των ανώτατων και ανωτέρων βαθμών , χωρίς να παρουσιάζονται στοιχεία συγκριτικά του μισθολογικού κόστους –πλήθους και των ακαθάριστών μηνιαίων αποδοχών. Στην πραγματικότητα ούτε κάτι νέο προτείνουν ούτε και βελτιώνουν το υπάρχον άνισο , άναρχο μισθολόγιο που κινείται στην λογική υπέρ των ανώτατων βαθμών και των πολλών ετών υπηρεσίας. Εξάλλου οι ίδιοι οι συντάκτες αποδέχονται την ανάγκη προτάσεων για την βελτίωση του.
Αναμφισβήτητα το συνδικάτο οφείλει να παραμένει πιστό στην θέση του για πλήρη εφαρμογή της απόφασης του Σ.Τ.Ε. , δηλ. στην πλήρη αποκατάσταση των αποδοχών μας και η καταβολή του συνόλου των περικοπών στο 100% δηλαδή όπως άλλωστε έγινε στους Δικαστικούς, των οποίων οι μισθοί επιστρέφουν στα επίπεδα του Ιουλίου του 2012 ,η δε όποια πρόταση για νέο μισθολόγιο Σωμάτων Ασφαλείας ,πρέπει να προέλθει μέσα από ένα γόνιμο διάλογο ,που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια απουσιάζει, με ευθύνη των Κυβερνόντων ,για όλα τα θέματα και προβλήματα μας. Παράλληλα εκτιμούμε ότι απαιτείται πλέον να κατατεθούν ατομικές αγωγές δικαστικής διεκδίκησης ,για την επιδίκαση των χρημάτων που αντιστοιχούν στον καθένα στο πλαίσιο εφαρμογής της απόφασης του Σ.Τ.Ε
ΠΗΓΗ:skaythess
*
Χαστούκι στους φορολογούμενους: Για 2 χρόνια παρατείνεται η έκτακτη εισφορά
23.10.2014 18:46
Τελικά η σιωπή και η... θολούρα για το τι πρόκειται να γίνει ακριβώς με την έκτακτη εισφορά, είχε αιτία και μάλιστα πολύ σοβαρή. Το αποκαλούμενο χαράτσι στα εισοδήματα, που κανονικά εξέπνεε ως μέτρο στο τέλος του 2014, δεν παρατείνεται μόνο για μια ακόμα χρονιά αλλά για δύο, δηλαδή όπως ακριβώς απαιτούσε η Τρόικα στις τελευταίες Εκθέσεις αξιολόγησης!
Οπως προκύπτει από την τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή για τη ρύθμιση οφειλών, η έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης παρατείνεται στη διετία 2015- 2016 με προσδοκία εσόδων 1,530 δισ ευρώ, δηλαδή περίπου 765 εκατ. ευρώ το χρόνο και θα καλύψει δημοσιονομικά και το οικονομικό έτος 2017, αφού τότε θα εκκαθαριστούν τα εισοδήματα από ελευθέρια επαγγέλματα επί των οποίων δεν γίνεται μηνιαία παρακράτηση όπως συμβαίνει με τα εισοδήματα από μισθωτές υπηρεσίες και συντάξεις.
Εκλεισε στο 30% το «ψαλίδι» παρά τις φήμες για παραπάνω μείωση
Η δυσάρεστη έκπληξη είναι διπλή, αφού πέρα από τη διετή παράταση, το «ψαλίδισμα» στην εισφορά θα είναι 30%, χωρίς περαιτέρω μείωση όπως ανέφεραν πληροφορίες τις προηγούμενες εβδομάδες κι αυτό αν μη τι άλλο αναδεικνύει τις δυσκολίες στη διαπραγμάτευση για τον Προϋπολογισμό, που θα ξεκινήσει επί της ουσίας μόλις επιστρέψει στην Αθήνα η Τρόικα.
Αναλυτικά ο τρόπος υπλογισμού της έκτακτης εισφοράς και οι συντελεστές:
Για καθαρό εισόδημα από 12.000 έως 20.000 ευρώ, η ειδική εισφορά υπολογίζεται με συντελεστή 0,7 (από 1%) σε ολόκληρο το ποσό. Για συνολικό καθαρό εισόδημα από 20.001 ευρώ έως 50.000 ευρώ με συντελεστή 1,4% (από 2%) επί ολόκληρου του ποσού.
Για συνολικό καθαρό εισόδημα από 50.001 έως και 100.000 ευρώ, με συντελεστή 2,10% (από 3%) επί ολόκληρου του ποσού.
Για συνολικό καθαρό εισόδημα από 100.001 ευρώ και άνω, η ειδική εισφορά θα υπολογίζεται με συντελεστή 2,8% (από 4%) επί ολόκληρου του ποσού.
Για το συνολικό καθαρό εισόδημα, των μελών της κυβέρνησης, ευρωβουλευτών και της τοπικής αυτοδιοίκησης θα υπολογίζεται με συντελεστή 3,5% (από 5%) επί ολόκληρου του ποσού.
110 σελίδες η αγωγή των στρατιωτικών κατά του υπουργείου Οικονομικών
Κυριακή, 12 Οκτώβριος 2014 10:00
Αγωγή - βιβλίο καταθέτουν οι στρατιωτικοί κατά της ηγεσίας του υπουργείου Οικονομικών ,διεκδικώντας όσα το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε ότι παράνομα τους έκοψαν από τους μισθούς τους. 110 σελίδες είναι το κείμενο της αγωγής που συντάχθηκε από τον δικηγόρο των στρατιωτικών . Οι πρώτες 50 αγωγές σύμφωνα με
πληροφορίες θα κατατεθούν το πρωί της Δευτέρας. Η νέα δικαστική μάχη των στρατιωτικών ξεκινά.
Η τύχη αυτών των αγωγών είναι δεδομένη. Όλες θα γίνουν αποδεκτές, αφού υπάρχει η απόφαση του ΣτΕ που έχει δικαιώσει 100% τους στρατιωτικούς. Η απόφαση δεν μπορεί να εφαρμοστεί με …άλλα ποσοστά, ούτε με ερμηνείες που δίνει η κυβέρνηση. Το βέβαιο είναι ότι θα χρειαστεί χρόνος για να υπάρξουν τελεσίδικες αποφάσεις. Σ΄ αυτό ακριβώς ποντάρει και η κυβέρνηση. Στην ψυχική κούραση των ενδιαφερόμενων που δεν θ’ αντέξουν να αναμένουν την έκδοση αποφάσεων.
Ωστόσο και σ΄ αυτό φαίνεται ότι η κυβέρνηση θα πέσει έξω. Το ενδιαφέρον για την κατάθεση αγωγών μέρα με την μέρα μεγαλώνει και το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι την πρόθεσή τους να συμμετέχουν σ΄ αυτή τη δικαστική μάχη έχουν εκδηλώσει υψηλόβαθμοι αξιωματικοί καριέρας.
Σύμφωνα με όσα είπε ο νομικός σύμβουλος των στρατιωτικών Γιώργος Αντωνακόπουλος στην συνέντευξή του στο Onalert, οι χρόνοι εκδίκασης των αγωγών θα είναι προφανώς ταχύτεροι από το συνηθισμένο.
Η τύχη αυτών των αγωγών είναι δεδομένη. Όλες θα γίνουν αποδεκτές, αφού υπάρχει η απόφαση του ΣτΕ που έχει δικαιώσει 100% τους στρατιωτικούς. Η απόφαση δεν μπορεί να εφαρμοστεί με …άλλα ποσοστά, ούτε με ερμηνείες που δίνει η κυβέρνηση. Το βέβαιο είναι ότι θα χρειαστεί χρόνος για να υπάρξουν τελεσίδικες αποφάσεις. Σ΄ αυτό ακριβώς ποντάρει και η κυβέρνηση. Στην ψυχική κούραση των ενδιαφερόμενων που δεν θ’ αντέξουν να αναμένουν την έκδοση αποφάσεων.
Ωστόσο και σ΄ αυτό φαίνεται ότι η κυβέρνηση θα πέσει έξω. Το ενδιαφέρον για την κατάθεση αγωγών μέρα με την μέρα μεγαλώνει και το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι την πρόθεσή τους να συμμετέχουν σ΄ αυτή τη δικαστική μάχη έχουν εκδηλώσει υψηλόβαθμοι αξιωματικοί καριέρας.
Σύμφωνα με όσα είπε ο νομικός σύμβουλος των στρατιωτικών Γιώργος Αντωνακόπουλος στην συνέντευξή του στο Onalert, οι χρόνοι εκδίκασης των αγωγών θα είναι προφανώς ταχύτεροι από το συνηθισμένο.
.
Κυριακή, 12 Οκτώβριος 2014 10:41
Πως θα διαμορφωθούν οι μισθοί των ένστολων μετά την αποκατάσταση, Πόσα θα είναι τα αναδρομικά - Πίνακας
Με κάλυψη του ήμισυ των μισθολογικών απωλειών ξεκινάει η σταδιακή αποκατάσταση των στελεχών αλλά και των συνταξιούχων των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Επίσης θα τους καταβληθούν αναδρομικά για 23 μήνες, όπως προβλέπεται στο προσχέδιο του προϋπολογισμού του 2015.
Σύμφωνα με το Έθνος της Κυριακής, στην απόφαση αυτή κατέληξε το οικονομικό επιτελείο, καθώς κρίθηκε ότι δεν
Σύμφωνα με το Έθνος της Κυριακής, στην απόφαση αυτή κατέληξε το οικονομικό επιτελείο, καθώς κρίθηκε ότι δεν
είναι επαρκή τα δημοσιονομικά περιθώρια για επαναφορά των μισθών τους στα επίπεδα του Ιουλίου του 2012. Έτσι το κόστος για τον προϋπολογισμό για αυξήσεις σε ετήσια βάση και αναδρομικά περιορίζεται στα 498 εκατ. ευρώ, τη στιγμή που η πλήρης αποκατάσταση θα προσέγγιζε το 1 δισ. ευρώ.
Οι αυξήσεις από 1% έως 13% θα περάσουν στη μισθοδοσία τους από τον επόμενο μήνα και θα καλύψουν το 50% των περικοπών που τέθηκαν σε ισχύ τον Αύγουστο του 2012 με την εφαρμογή του Νόμου 4046/2012.
Με αυτό το... μοντέλο οι βασικοί μισθοί θα αυξηθούν από 4 έως 232 ευρώ τον μήνα, ανάλογα με τον βαθμό για στρατιωτικούς, αστυνομικούς, λιμενικούς και πυροσβέστες.
Παράλληλα θα προκύψουν και αυξήσεις σε σειρά επιδομάτων τα οποία λαμβάνουν (π.χ. επίδομα υψηλής ή αυξημένης ευθύνης, έξοδα παράστασης κ.ά.) από 4% έως και 18%.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις παραδοχές του προϋπολογισμού αλλά και πληροφορίες από το υπουργείο Οικονομικών, για τους ενστόλους προβλέπονται τα ακόλουθα:
• Μέχρι το τέλος του έτους, αρχής γενομένης πιθανότατα από τον Νοέμβριο, θα αυξηθούν οι μισθοί τους καλύπτοντας το ήμισυ των απωλειών από τις μειώσεις που υπέστησαν το 2012. Η αύξηση μισθών και συντάξεων θα έχει αναδρομική ισχύ από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους.
• Δηλαδή με τη μισθοδοσία Νοεμβρίου θα λάβουν μέρος ή και το σύνολο – ανάλογα με τον βαθμό- των αυξήσεων του τελευταίου πενταμήνου. Το κόστος για τον προϋπολογισμό του 2014 όσον αφορά τους μήνες Ιούλιο-Δεκέμβριο ανέρχεται σε 91,5 εκατ. ευρώ.
• Από τον Ιανουάριο του 2015 θα αρχίσουν να παίρνουν τόσο οι εν ενεργεία όσο και οι συνταξιούχοι τα αναδρομικά για το διάστημα 1 Αυγούστου 2012 – 31 Ιουνίου 2014, όπως άλλωστε προβλέπεται και στην απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Διάστημα δηλαδή που οι αποδοχές τους ήταν «κουρεμένες».
Παρότι τα αναδρομικά θα ξεκινήσουν να καταβάλλονται τμηματικά από τη νέα χρονιά, το κονδύλι που θα δαπανηθεί εγγράφεται στον φετινό προϋπολογισμό καθώς τώρα ελήφθη η σχετική κυβερνητική απόφαση. Το κόστος των αναδρομικών των ενστόλων υπολογίζεται στα 315 εκατ. ευρώ.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως σε περίπτωση πλήρους κάλυψης των μισθολογικών απωλειών που υπέστησαν οι ένστολοι, τότε το κονδύλι για τα αναδρομικά θα έφθανε τα 630 εκατ. ευρώ κι αυτό για την καταβολή των αυξημένων μισθών και συντάξεων τα 183 εκατ. ευρώ σε εξαμηνιαία βάση ή τα 366 σε ετήσια.
Όπως λένε στο υπουργείο Οικονομικών, λόγω των δημοσιονομικών αναγκών επελέγη τελικά το Δημόσιο να καλύψει σε πρώτη φάση τον 50% των περικοπών και το ποσοστό αυτό να επηρεάσει όπως ήταν αναμενόμενο και τα αναδρομικά.
Προσθέτουν ότι το μοντέλο της σταδιακής... αποκατάστασης βρίσκεται εντός του πλαισίου που έχουν βάλει οι αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, σύμφωνα με τις οποίες οι περικοπές δεν θα πρέπει να θίγουν το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.
Εξάλλου να σημειωθεί πως ως προς το ύψος των αναδρομικών από τον Αύγουστο του 2012 έως και τον Ιούνιο του 2014, ξεκινούν από τα 92 ευρώ για τον μόνιμο στρατιώτη και φθάνουν τα 5.336 ευρώ για τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ.
Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως για ταξίαρχο (και αντίστοιχους βαθμούς σε ΕΛ.ΑΣ., Πυροσβεστικό Σώμα, Λιμενικό) τα αναδρομικά φθάνουν τα 2.277 ευρώ, για ταγματάρχη τα 1.150 ευρώ και για υπολοχαγό τα 713 ευρώ.
Οι αυξήσεις από 1% έως 13% θα περάσουν στη μισθοδοσία τους από τον επόμενο μήνα και θα καλύψουν το 50% των περικοπών που τέθηκαν σε ισχύ τον Αύγουστο του 2012 με την εφαρμογή του Νόμου 4046/2012.
Με αυτό το... μοντέλο οι βασικοί μισθοί θα αυξηθούν από 4 έως 232 ευρώ τον μήνα, ανάλογα με τον βαθμό για στρατιωτικούς, αστυνομικούς, λιμενικούς και πυροσβέστες.
Παράλληλα θα προκύψουν και αυξήσεις σε σειρά επιδομάτων τα οποία λαμβάνουν (π.χ. επίδομα υψηλής ή αυξημένης ευθύνης, έξοδα παράστασης κ.ά.) από 4% έως και 18%.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις παραδοχές του προϋπολογισμού αλλά και πληροφορίες από το υπουργείο Οικονομικών, για τους ενστόλους προβλέπονται τα ακόλουθα:
• Μέχρι το τέλος του έτους, αρχής γενομένης πιθανότατα από τον Νοέμβριο, θα αυξηθούν οι μισθοί τους καλύπτοντας το ήμισυ των απωλειών από τις μειώσεις που υπέστησαν το 2012. Η αύξηση μισθών και συντάξεων θα έχει αναδρομική ισχύ από τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους.
• Δηλαδή με τη μισθοδοσία Νοεμβρίου θα λάβουν μέρος ή και το σύνολο – ανάλογα με τον βαθμό- των αυξήσεων του τελευταίου πενταμήνου. Το κόστος για τον προϋπολογισμό του 2014 όσον αφορά τους μήνες Ιούλιο-Δεκέμβριο ανέρχεται σε 91,5 εκατ. ευρώ.
• Από τον Ιανουάριο του 2015 θα αρχίσουν να παίρνουν τόσο οι εν ενεργεία όσο και οι συνταξιούχοι τα αναδρομικά για το διάστημα 1 Αυγούστου 2012 – 31 Ιουνίου 2014, όπως άλλωστε προβλέπεται και στην απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας. Διάστημα δηλαδή που οι αποδοχές τους ήταν «κουρεμένες».
Παρότι τα αναδρομικά θα ξεκινήσουν να καταβάλλονται τμηματικά από τη νέα χρονιά, το κονδύλι που θα δαπανηθεί εγγράφεται στον φετινό προϋπολογισμό καθώς τώρα ελήφθη η σχετική κυβερνητική απόφαση. Το κόστος των αναδρομικών των ενστόλων υπολογίζεται στα 315 εκατ. ευρώ.
Θα πρέπει να σημειωθεί πως σε περίπτωση πλήρους κάλυψης των μισθολογικών απωλειών που υπέστησαν οι ένστολοι, τότε το κονδύλι για τα αναδρομικά θα έφθανε τα 630 εκατ. ευρώ κι αυτό για την καταβολή των αυξημένων μισθών και συντάξεων τα 183 εκατ. ευρώ σε εξαμηνιαία βάση ή τα 366 σε ετήσια.
Όπως λένε στο υπουργείο Οικονομικών, λόγω των δημοσιονομικών αναγκών επελέγη τελικά το Δημόσιο να καλύψει σε πρώτη φάση τον 50% των περικοπών και το ποσοστό αυτό να επηρεάσει όπως ήταν αναμενόμενο και τα αναδρομικά.
Προσθέτουν ότι το μοντέλο της σταδιακής... αποκατάστασης βρίσκεται εντός του πλαισίου που έχουν βάλει οι αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας, σύμφωνα με τις οποίες οι περικοπές δεν θα πρέπει να θίγουν το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.
Εξάλλου να σημειωθεί πως ως προς το ύψος των αναδρομικών από τον Αύγουστο του 2012 έως και τον Ιούνιο του 2014, ξεκινούν από τα 92 ευρώ για τον μόνιμο στρατιώτη και φθάνουν τα 5.336 ευρώ για τον αρχηγό ΓΕΕΘΑ.
Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως για ταξίαρχο (και αντίστοιχους βαθμούς σε ΕΛ.ΑΣ., Πυροσβεστικό Σώμα, Λιμενικό) τα αναδρομικά φθάνουν τα 2.277 ευρώ, για ταγματάρχη τα 1.150 ευρώ και για υπολοχαγό τα 713 ευρώ.
Κυριακή, 12 Οκτώβριος 2014 13:35
Αναλυτικοί πίνακες Βασικών Μισθών κι Επιδομάτων ανά βαθμό από την 1η Δεκεμβρίου, των Α. Ζαχαριουδάκη και Α. Ρίζου
Αναλυτικούς πίνακες ανά βαθμό και με συνυπολογισμό πολλών παραμέτρων για κάθε ένστολο από τους Αντώνη Ζαχαριουδάκη και Αχιλλέα Ρίζο σ' ένα κείμενο με τίτλο επιλογής "Ποα συμμόρφωση, Εφαρμόστε την απόφαση".
Απέχει αρκετά η πλήρη συμμόρφωση της Κυβέρνησης στην απόφαση του Σ.Τ.Ε. Όπως προκύπτει από το σχέδιο του Κρατικού Προϋπολογισμού του
έτους 2015 μόλις στο 50% ανέρχεται η αποκατάσταση των περικοπών που έγιναν τον Αύγουστο του 2012 στους μισθούς μας. Ειδικότερα από τις παραδοχές του προϋπολογισμού αλλά και από τις δηλώσεις του κ. πρωθυπουργού προκύπτει:
α)πιθανότητα με την μισθοδοσία Δεκεμβρίου θα δούμε τους μισθούς μας αυξημένους , καθώς θα αναπληρωθούν μόλις και έως 50% οι μηνιαίες περικοπές του 2012 β) το ίδιο μήνα θα ενσωματωθούν τα χρήματα που αντιστοιχούν στις περικοπές των μηνών Ιουλίου 2014 έως και Νοεμβρίου του 2014, πάντα στην λογική του 50%. Το κόστος για το χρονικό διάστημα αυτό ανέρχεται τα 91,5 εκατ. € όπως αποτυπώνεται στον προϋπολογισμό, και γ)από τον Ιανουάριο του 2015 θα καταβληθούν τα ανάλογα (του 50%) χρήματα που αφορούν το χρονικό διάστημα, από τον Αύγουστο του 2012 έως και τον Ιούνιο του 2014, με την ενσωμάτωση σε κάθε μισθοδοσία και για 36 μήνες , περίπου το 70% των αναλογούντων περικοπών του κάθε μήνα. Το κόστος εκτιμάται στον προϋπολογισμό στα 315 εκ. €.
Θα πρέπει όμως να θυμηθούμε ότι η απόφαση του Σ.Τ.Ε. προβλέπει ότι : α) η υποπαράγραφος του Ν.4093/2012 με τις οποίες έγιναν οι περικοπές είναι ανίσχυρη , αντίκειται στις συνταγματικές διατάξεις και ως εκ τούτου ο Νόμος που διέπει τα μισθολογικά μας θεωρείται ο προηγούμενος, δηλ. ο Ν.3205/2003 β) έως ότου η Κυβέρνηση ακυρώσει , ανακαλέσει ή τροποποιήσει τον Ν.4093 οφείλει να καταβάλει ως αποδοχές αυτές που διαμορφώνονται από τα μισθολογικά δεδομένα του ν.3205, δηλ να επαναφέρει πλήρως τους μισθούς στον Ιούλιο του 2012 και υποχρεούται να επιστρέψει τα παρακρατηθέντα και γ)η Κυβέρνηση διατηρεί το δικαίωμα να θεσπίσει νέες διατάξεις μισθολογίου οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι ίσες ή κατώτερες του ν.4093 και δεν μπορούν να έχουν αναδρομική ισχύ.
Πριν την κατάθεση του προϋπολογισμού διέρρευσε έντεχνα στην δημοσιότητα έγγραφο του ΥΠΕΘΑ με προτεινόμενο νέο μισθολόγιο, σύνδεσης βαθμού –μισθού , με περιορισμό των επιδομάτων, για το οποίο ο Υπουργός και ο Αρχηγός, στο Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΑΣΥ, δεν διέψευσαν την ύπαρξη του, απλά περιορίστηκαν να πουν ότι δεν τους εκφράζει, τονίζοντας ότι ήδη έχει συσταθεί υπηρεσιακή επιτροπή επεξεργασίας νέου μισθολογίου. Από μια πρόχειρη ανάγνωση του, είναι εμφανής η τάση υπέρ των ανώτατων και ανωτέρων βαθμών , χωρίς να παρουσιάζονται στοιχεία συγκριτικά του μισθολογικού κόστους –πλήθους και των ακαθάριστών μηνιαίων αποδοχών. Στην πραγματικότητα ούτε κάτι νέο προτείνουν ούτε και βελτιώνουν το υπάρχον άνισο , άναρχο μισθολόγιο που κινείται στην λογική υπέρ των ανώτατων βαθμών και των πολλών ετών υπηρεσίας. Εξάλλου οι ίδιοι οι συντάκτες αποδέχονται την ανάγκη προτάσεων για την βελτίωση του.
α)πιθανότητα με την μισθοδοσία Δεκεμβρίου θα δούμε τους μισθούς μας αυξημένους , καθώς θα αναπληρωθούν μόλις και έως 50% οι μηνιαίες περικοπές του 2012 β) το ίδιο μήνα θα ενσωματωθούν τα χρήματα που αντιστοιχούν στις περικοπές των μηνών Ιουλίου 2014 έως και Νοεμβρίου του 2014, πάντα στην λογική του 50%. Το κόστος για το χρονικό διάστημα αυτό ανέρχεται τα 91,5 εκατ. € όπως αποτυπώνεται στον προϋπολογισμό, και γ)από τον Ιανουάριο του 2015 θα καταβληθούν τα ανάλογα (του 50%) χρήματα που αφορούν το χρονικό διάστημα, από τον Αύγουστο του 2012 έως και τον Ιούνιο του 2014, με την ενσωμάτωση σε κάθε μισθοδοσία και για 36 μήνες , περίπου το 70% των αναλογούντων περικοπών του κάθε μήνα. Το κόστος εκτιμάται στον προϋπολογισμό στα 315 εκ. €.
Θα πρέπει όμως να θυμηθούμε ότι η απόφαση του Σ.Τ.Ε. προβλέπει ότι : α) η υποπαράγραφος του Ν.4093/2012 με τις οποίες έγιναν οι περικοπές είναι ανίσχυρη , αντίκειται στις συνταγματικές διατάξεις και ως εκ τούτου ο Νόμος που διέπει τα μισθολογικά μας θεωρείται ο προηγούμενος, δηλ. ο Ν.3205/2003 β) έως ότου η Κυβέρνηση ακυρώσει , ανακαλέσει ή τροποποιήσει τον Ν.4093 οφείλει να καταβάλει ως αποδοχές αυτές που διαμορφώνονται από τα μισθολογικά δεδομένα του ν.3205, δηλ να επαναφέρει πλήρως τους μισθούς στον Ιούλιο του 2012 και υποχρεούται να επιστρέψει τα παρακρατηθέντα και γ)η Κυβέρνηση διατηρεί το δικαίωμα να θεσπίσει νέες διατάξεις μισθολογίου οι οποίες όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να είναι ίσες ή κατώτερες του ν.4093 και δεν μπορούν να έχουν αναδρομική ισχύ.
Πριν την κατάθεση του προϋπολογισμού διέρρευσε έντεχνα στην δημοσιότητα έγγραφο του ΥΠΕΘΑ με προτεινόμενο νέο μισθολόγιο, σύνδεσης βαθμού –μισθού , με περιορισμό των επιδομάτων, για το οποίο ο Υπουργός και ο Αρχηγός, στο Γενικό Συμβούλιο της ΠΟΑΣΥ, δεν διέψευσαν την ύπαρξη του, απλά περιορίστηκαν να πουν ότι δεν τους εκφράζει, τονίζοντας ότι ήδη έχει συσταθεί υπηρεσιακή επιτροπή επεξεργασίας νέου μισθολογίου. Από μια πρόχειρη ανάγνωση του, είναι εμφανής η τάση υπέρ των ανώτατων και ανωτέρων βαθμών , χωρίς να παρουσιάζονται στοιχεία συγκριτικά του μισθολογικού κόστους –πλήθους και των ακαθάριστών μηνιαίων αποδοχών. Στην πραγματικότητα ούτε κάτι νέο προτείνουν ούτε και βελτιώνουν το υπάρχον άνισο , άναρχο μισθολόγιο που κινείται στην λογική υπέρ των ανώτατων βαθμών και των πολλών ετών υπηρεσίας. Εξάλλου οι ίδιοι οι συντάκτες αποδέχονται την ανάγκη προτάσεων για την βελτίωση του.
Αναμφισβήτητα το συνδικάτο οφείλει να παραμένει πιστό στην θέση του για πλήρη εφαρμογή της απόφασης του Σ.Τ.Ε. , δηλ. στην πλήρη αποκατάσταση των αποδοχών μας και η καταβολή του συνόλου των περικοπών στο 100% δηλαδή όπως άλλωστε έγινε στους Δικαστικούς, των οποίων οι μισθοί επιστρέφουν στα επίπεδα του Ιουλίου του 2012 ,η δε όποια πρόταση για νέο μισθολόγιο Σωμάτων Ασφαλείας ,πρέπει να προέλθει μέσα από ένα γόνιμο διάλογο ,που δυστυχώς τα τελευταία χρόνια απουσιάζει, με ευθύνη των Κυβερνόντων ,για όλα τα θέματα και προβλήματα μας. Παράλληλα εκτιμούμε ότι απαιτείται πλέον να κατατεθούν ατομικές αγωγές δικαστικής διεκδίκησης ,για την επιδίκαση των χρημάτων που αντιστοιχούν στον καθένα στο πλαίσιο εφαρμογής της απόφασης του Σ.Τ.Ε.
ΒΑΣΙΚΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΕΩΣ 50% (ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΑΠΟ 1ΗΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014)
ΒΑΘΜΟΣ | ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ | ΒΑΣ. ΜΙΣΘΟΣ | ΕΠΙΔ. ΕΙΔ. ΑΠΑΣΧ. | ΕΠΙΔ. ΥΨΗΛΗΣ & ΑΥΞ ΕΥΘΥΝΗΣ | ΕΠΙΔ. ΔΙΟΙΚ & ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ | ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ | ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗΣ | |||||
| (01-08-12) ΠΡΙΝ | (01-7-14) ΜΕΤΑ | (01-08-12) ΠΡΙΝ | (01-7-14) ΜΕΤΑ | (01-08-12) ΠΡΙΝ | (01-7-14) ΜΕΤΑ | (01-08-12) ΠΡΙΝ | (01-7-14) ΜΕΤΑ | (01-08-12) ΠΡΙΝ | (01-7-14) ΜΕΤΑ | Από 65 Ε σε 67,8 Ε Νυχτερινή απασχόληση έως 48 ώρες Από 48 Χ 2,6 = 124,8 Ε σε 48 Χ 2,765 = 132,72 Ε Πενθήμερα 46 Ε (αμετάβλητο) | Άγαμος Από 100 Ε σε 105,86 Ε |
ΑΡΧ. ΓΕΕΘΑ | 2,14 | 2,37 | 1.873 | 2.105 | - | - | - | - | - | - | ||
ΑΡΧΗΓΟΣ | 1,94 | 2,12 | 1.698 | 1.883 | 225 | 268 | 350 | 412,62 | 95 | 107,01 | ||
ΓΕΝ. ΕΠ. ΣΤΡ. | 1,81 | 1,96 | 1.584 | 1.736 | 225 | 268 | 350 | 352,52 | 95 | 107,01 | ||
ΑΝΤ/ΓΟΣ | 1,69 | 1,82 | 1.479 | 1.616 | 225 | 268 | 285 | 321,02 | 95 | 107,01 | ||
ΥΠΟΣ/ΓΟΣ | 1,60 | 1,72 | 1.400 | 1.523 | 225 | 268 | 210 | 235,75 | 95 | 107,01 | ||
ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ | 1,50 | 1,59 | 1.313 | 1.412 | 225 | 268 | 133 | 149,49 | 95 | 107,01 | Έγγαμος Από 150 Ε σε 159,61 Ε | |
ΑΣΤ. Δ/ΝΤΗΣ | 1,31 | 1,38 | 1.147 | 1.221 | 155 | 165 | 95 | 107,01 | 76 | 85,87 | ||
ΑΣΥ. ΥΠΟΔ/ΝΤΗΣ | 1,18 | 1,23 | 1.033 | 1.092 | 155 | 165 | 43 | 45,39 | 57 | 64,12 | ||
ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ Α’ | 1,11 | 1,15 | 971 | 1.021 | 155 | 165 | 43 | 45,39 | 57 | 64,12 | ||
ΑΣΤΥΝΟΜΟΣ Β’ | 1,06 | 1,10 | 928 | 972 | 155 | 165 | 32 | 33,81 | 38 | 42,89 | ||
ΥΠΑΣΤΥΝ. Α’ | 1,04 | 1,06 | 910 | 941 | 155 | 165 | 32 | 33,81 | 38 | 42,89 | ||
ΥΠΑΣΤΥΝ. Β’ | 1,00 | 1,00 | 875 | 887 | 155 | 165 | 32 | 33,81 | 38 | 42,89 | Έγγαμος με τέκνα Από 200 Ε σε 212,94 Ε | |
ΑΝΘ/ΜΟΣ | 0,94 | 0,95 | 823 | 843 | 155 | 165 | 26 | 27,58 | 28 | 28,0 | ||
ΑΡΧ/ΚΑΣ | 0,91 | 0,92 | 796 | 816 | 115 | 122,72 | 26 | 27,58 | - | - | ||
ΥΠΑΡΧ/ΚΑΣ | 0,88 | 0,885 | 770 | 785 | 115 | 122,72 | 26 | 27,58 | - | - | ||
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΑΣ | 0,81 | 0,81 | 718 | 718 | 115 | 122,72 | 26 | 27,58 | - | - |
Στη διαφορά των νέων Βασικών Μισθών θα πρέπει να προστεθεί το χρονοεπίδομα
· Η αναπροσαρμογή των συντάξεων θα γίνει με τους καινούριους Β.Μ. συν το χρονοεπίδομα
· Τα ποσά του ανωτέρω πίνακα είναι μικτά (ακαθάριστες αποδοχές)
Επιμέλεια Επεξεργασία - Σύνταξη
ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ Αντώνης ΡΙΖΟΣ Α. Αχιλλέας
Αντιπρόεδρος Π.Ο.ΑΣ.Υ. Αντιπρόσωπος Π.Ο.ΑΣ.Υ.
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ – ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ
Στο πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50% 50%
ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ | ΕΧΥ % | ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ | Β.Μ. Ν.4093/2012 από 1.8.12 | ΠΙΘΑΝΟΙ ΝΕΟΙ Β.Μ. από 1-07-14 | ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΜ 1.8.2012 1.7.2014 | ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ |
3 | 8 | ΥΠΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑΣ | 770 € | 785 € | (15) + 8% | |
5 | 12 | 2/3 ΑΡΧ/ΚΑ | 788 € | 806 € | (18) + 12% | |
8 | 16 | ΑΡΧ/ΚΑ | 796 € | 816 € | (20) + 16% | |
10 | 20 | ΑΡΧ/ΚΑ | 796 € | 816 € | (20) + 20% | ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ ΥΠΑΡΧ/ΚΑ |
11 | 24 | 2/3 ΑΝΘ/ΜΟΥ | 814 € | 834 € | (20) + 24% | |
14 | 28 | ΑΝΘ/ΜΟΥ | 823 € | 843 € | (20) + 28% | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | |
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΕΣ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ – ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ
Στο πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50% 50%
ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ | ΕΧΥ % | ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ | Β.Μ. Ν.4093/2012 από 1.8.12 | ΠΙΘΑΝΟΙ ΝΕΟΙ Β.Μ. από 1-07-14 | ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΜ 1.8.2012 1.7.2014 | ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ |
3 | 8 | ΥΠΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑΣ | 770 € | 785 € | (15) + 8% | |
5 | 12 | 2/3 ΑΡΧ/ΚΑ | 788 € | 806 € | (18) + 12% | |
8 | 16 | ΑΡΧ/ΚΑ | 796 € | 816 € | (20) + 16% | |
10 | 20 | ΑΡΧ/ΚΑ | 796 € | 816 € | (20) + 20% | ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ ΥΠΑΡΧ/ΚΑ |
11 | 24 | 2/3 ΑΝΘ/ΜΟΥ | 814 € | 834 € | (20) + 24% | |
14 | 28 | ΑΝΘ/ΜΟΥ | 823 € | 843 € | (20) + 28% | |
15 | 32 | Υ/Β | 875 € | 887 € | (12) + 32% | ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΡΧ/ΚΑ |
17 | 36 | 2/3 Υ/Α | 898 € | 923 € | (25) + 36% | |
19 | 40 | Υ/Α | 910 € | 941 € | (31) + 40% | |
21 | 44 | 2/3 Α/Β | 922 € | 962 € | (40) + 44% | |
23 | 48 | 2/3 Α/Β | 922 € | 962 € | (40) + 48% | |
24 | 48 | Α/Β | 928 € | 972 € | (44) + 48% | |
25 | 52 | Α/Α | 971 € | 1.021 € | (50) + 52% | ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΝΘ/ΜΟ |
27 | 56 | Α/Υ | 1.033 € | 1.092 € | (59) + 56% | |
29 | 60 | ½ Α/Δ | 1.108 € | 1.157 € | (49) + 60% | |
30 | 60 | ½ Α/Δ | 1.108 € | 1.157 € | (49) + 60% | |
31 | 60 | Α/Δ | 1.146 € | 1.221 € | (75) + 60% | |
35 ή όριο ηλικίας | 60 | 2/3 ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ | 1.257 € | 1.348 € | (91) + 60% | ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ Υ/Α |
ΑΝΘΥΠΑΣΤΥΝΟΜΟΙ ΠΡΟΕΡΧΟΜΕΝΟΙ
ΑΠΟ ΑΡΧ/ΚΕΣ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (πρώην Ενωμοτάρχες)
ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ (Στο πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50%)
ΕΤΗ | ΕΧΥ % | ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ | Β.Μ. Ν.4093/2012 από 1.8.12 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΝΕΟΙ Β.Μ. (από 1-7-14) | ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ |
10 | 20 | 2/3 Υ/Β | 858 € | (14) + 20% | 872 € | |
12 | 24 | Υ/Β | 875 € | (12) + 24% | 887 € | |
14 | 28 | 2/3 Υ/Α | 898 € | (25) + 25% | 923 € | |
16 | 32 | Υ/Α | 910 € | (31) + 32% | 941 € | |
18 | 36 | 2/3 Α/Β | 922 € | (40) + 36% | 962 € | |
20 | 40 | Α/Β | 928 € | (44) + 40% | 972 € | |
22 | 44 | 2/3 Α/Α | 957 € | (48) + 44% | 1.005 € | |
24 | 48 | Α/Α | 971 € | (50) + 48% | 1.021 € | |
26 | 52 | Α/Υ | 1.033 € | (59) + 52% | 1.092 € | ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ Υ/Β |
27 | 56 | 2/3 Α/Δ | 1.108€ | (70) + 56% | 1.178 € | |
29 | 60 | 2/3 Α/Δ | 1.108€ | (70) + 60% | 1.178 € | ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ Υ/Α |
30 | 60 | Α/Δ | 1.146 € | (75) + 60% | 1.221 € | |
33 | 60 | 1/3 ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ | 1.202€ | (83) + 60% | 1.285 € | |
35 ή όριο ηλικίας | 60 | 2/3 ΤΑΞΙΑΡΧΟΥ | 1.257 € | (91) + 60% | 1.348 € | ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ Α/Β |
ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΕΣ ΜΗ ΑΝΑΚΡΙΤΙΚΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
– ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ Στο πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50%
ΕΤΗ | ΕΧΥ % | ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ | Β.Μ. Ν.4093/2012 από 1.8.12 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΝΕΟΙ Β.Μ. (από 1-7-14) | ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΑΓΩΓΗ |
3 | 8 | ΥΠΑΡΧΙΦΥΛΑΚΑΣ | 770 € | (15) + 8% | 785 € | |
5 | 12 | 2/3 ΑΡΧ/ΚΑ | 788 € | (18) + 12% | 806 € | |
8 | 16 | ΑΡΧ/ΚΑ | 796 € | (20) + 16% | 816 € | |
11 | 24 | 2/3 ΑΝΘ/ΜΟΥ | 814 € | (20) + 24% | 834 € | |
12 | 24 | 2/3 ΑΝΘ/ΜΟΥ | 814 € | (20) + 24% | 834 € | ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ ΥΠΑΡΧ/ΚΑ |
14 | 28 | ΑΝΘ/ΜΟΥ | 823 € | (20) + 28% | 843 € | |
16 | 32 | Υ/Β | 875 € | (12) + 32% | 887 € | ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ ΑΡΧ/ΚΑ |
17 | 36 | 2/3 Υ/Α | 898 € | (25) + 36% | 923 € | |
19 | 40 | Υ/Α | 910 € | (31) + 40% | 941 € | |
21 | 44 | 2/3 Α/Β | 922 € | (40) + 44% | 962 € | |
23 | 48 | 2/3 Α/Β | 922 € | (40) + 48% | 962 € | |
24 | 48 | Α/Β | 928 € | (44) + 48% | 972 € | |
25 | 52 | Α/Β | 928 € | (44) + 52% | 972 € | |
26 | 52 | Α/Α | 971€ | (50) + 52% | 1.021 € | |
27 | 56 | Α/Α | 971€ | (50) + 56% | 1.021 € | |
28 | 56 | Α/Υ | 1033 € | (59) + 56% | 1.092 € | |
29 | 60 | Α/Υ | 1033 € | (59) + 60% | 1.092 € | |
31 | 60 | 2/3 Α/Δ | 1108 € | (70) + 60% | 1.178 € | |
33 ή όριο ηλικίας | 60 | Α/Δ | 1146 € | (75) + 60% | 1.221 € | ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΣΕ Υ/Β |
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ– ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ
Στο πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50%
ΕΤΗ | ΕΧΥ % | ΚΑΤΕΧ. ΒΑΘΜΟΣ | ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ | Β.Μ. Ν.4093/2012 από 1.8.12 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΝΕΟΙ Β.Μ. (από 1-7-14) |
6 | 12 | Υ/Β’ | Υ/Α’ | 910 € | (31) +12% | 941 € |
12 | 24 | | 2/3 Α/Β’ | 922 € | (40) + 24% | 962 € |
9 | 20 | Υ/Α’ | Α/Β’ | 928 € | (44) + 20% | 972 € |
14 | 28 | | 2/3 Α/Α’ | 957 € | (48) + 28% | 1.005 € |
14 | 28 | Α/Β’ | Α/Α’ | 971 € | (50) + 28% | 1.021 € |
18 | 36 | | 2/3 Α/Υ’ | 1.012 € | (56) + 36% | 1.068 € |
18 | 36 | Α/Α’ | Α/Υ’ | 1.033 € | (59) + 36% | 1.092 € |
20 | 40 | | 2/3 Α/Δ’ | 1.108 € | (70) + 40% | 1.178 € |
25 | 52 | | Α/Δ’ | 1.146 € | (75) + 52% | 1.221 € |
29 | 60 | | 2/3 Ταξιάρχου | 1.257 € | (91) + 60% | 1.348 € |
23 | 48 | Α/Υ’ | Α/Δ’ | 1.146 € | (75) + 48% | 1.221 € |
25 | 52 | | 2/3 Ταξιάρχου | 1.257 € | (91) + 52% | 1.348 € |
28 | 56 | | Ταξίαρχος | 1.313 € | (99) + 56% | 1.412 € |
26 | 52 | Α/Δ’ | Ταξίαρχος | 1.313 € | (99) + 52% | 1.412 € |
28 | 56 | | Υποστράτηγος | 1.400 € | (113)+56% | 1.523 € |
27 | 60 | Ταξίαρχοι | Υποστράτηγος | 1.400 € | (113)+60% | 1.523 € |
29 | 60 | | 1/3 Αντιστράτηγου | 1.426 € | (128)+60% | 1.554 € |
28 | 56 | Υποστρατ. | Αντιστράτηγος | 1.479 € | (137)+56% | 1.616 € |
29 | 60 | Αντιστρατ. | Γ.Ε.Π.Σ. | 1.584 € | (152)+60% | 1.736 € |
29 | 60 | Υπαρχηγ. | Γ.Ε.Π.Σ. | 1.584 € | (152)+60% | 1.736 € |
29 | 60 | Αρχηγός | Α’ ΓΕΕΘΑ | 1.873 € | (232)+60% | 2.105 € |
29 | 60 | Γ.Ε.Π.Σ. | Αρχηγού | 1.698 € | (185)+60% | 1.883 € |
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΕΜΑ ΝΔ 649/70– ΒΑΣΙΚΟΙ ΜΙΣΘΟΙ
Στο πλαίσιο της πιθανής αποκατάστασης έως 50%
ΕΤΗ | ΕΧΥ % | ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΟΣ ΒΑΘΜΟΣ | ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ | Β.Μ. Ν.4093/2012 από 1.8.12 | ΔΙΑΦΟΡΑ | ΝΕΟΙ Β.Μ. (από 1-7-14) |
12 | 24 | | 2/3 Υ/Α’ | 898 € | (25) + 24% | 923 € |
14 | 28 | | Υ/Α | 875 € | (31) + 28% | 941 € |
15 | 32 | | 2/3 Α/Β | 922 € | (40) + 32% | 962 € |
17 | 36 | | Α/Β | 928 € | (44) + 36% | 972 € |
19 | 40 | | 2/3 Α/Α | 957 € | (48) + 40% | 1.005 € |
21 | 44 | | Α/Α | 971 € | (50) + 44% | 1.021 € |
23 | 48 | | 2/3 Α/Υ | 1012 € | (56) + 48% | 1.068 € |
25 | 52 | | Α/Υ | 1033 € | (59) + 52% | 1.092 € |
27 | 56 | | 2/3 Α/Δ | 1108 € | (70) + 56% | 1.178 € |
30 | 60 | Υ/Β’,Υ/Α’ | Α/Δ | 1146 € | (75) + 60% | 1.221 € |
29 | 60 | Α/Β’ | Α/Δ | 1146 € | (75) + 60% | 1.221 € |
28 | 56 | Α/Α’ | Α/Δ | 1146 € | (75) + 56% | 1.221 € |
27 | 56 | Α/Υ’ | Α/Δ | 1146 € | (75) + 56% | 1.221 € |
33 | 60 | Υ/Α’ | 1/3 Ταξιάρχου | 1202 € | (83) + 60% | 1.285 € |
32 | 60 | Α/Β’ | 1/3 Ταξιάρχου | 1202 € | (83) + 60% | 1.285 € |
31 | 60 | Α/Α’ | 1/3 Ταξιάρχου | 1202 € | (83) + 60% | 1.285 € |
30 | 60 | Α/Υ’ | 1/3 Ταξιάρχου | 1202 € | (91) + 60% | 1.348 € |
35 ή όριο | 60 | Υ/Α’ | 2/3 Ταξιάρχου | 1257 € | (91) + 60% | 1.348 € |
- | 60 | Α/Δ’ | 2/3 Ταξιάρχου | 1257 € | (91) + 60% | 1.348 € |
32 | 60 | Α/Υ’ | 2/3 Ταξιάρχου | 1257 € | (91) + 60% | 1.348 € |
33 | 60 | Α/Α’ | 2/3 Ταξιάρχου | 1257 € | (91) + 60% | 1.348 € |
34 | 60 | Α/Β’ | 2/3 Ταξιάρχου | 1257 € | (91) + 60% | 1.348 € |
Αντώνης ΖΑΧΑΡΙΟΥΔΑΚΗΣ
Αντιπρόεδρος Οικονομικών ΠΟΑΣΥ
Κυριακή, 12 Οκτώβριος 2014 08:26
" Πότε θα μας ενημερώσει η ΠΟΑΣΥ για τις αγωγές; " του Κώστα Δανόγλου
Την Παρασκευή 10/10/14,άκουσα σε βίντεο στην ιστοσελίδα onalert, συνέντευξη του προέδρου της ομοσπονδίας των στρατιωτικών ( ΠΟΕΣ) Kου Ανέστη Τσουκαράκη και του νομικού συμβούλου της εν λόγω ομοσπονδίας, δικηγόρου Γιώργου Αντωνακόπουλου, στην οποία δίνουν οδηγίες στους στρατιωτικούς, τι πρέπει να πράξουν επειδή το δημόσιο προς το παρόν θα
εφαρμόσει μονομερώς την απόφαση του ΣτΕ και θα τους αποκαταστήσει κατά ένα μόνον μέρος τις αποδοχές τους, καθώς επίσης θα τους καταβάλει ένα μέρος των αναδρομικών που τους οφείλει.
Τους ενημερώνει λοιπόν ο νομικός τους σύμβουλος, ότι από την ερχόμενη Δευτέρα κιόλας θα πρέπει να αρχίσουν την κατάθεση αγωγών, διότι από την 1-1-15 θα αρχίσει η παραγραφή της αξίωσής τους , για την αποκατάσταση των αποδοχών και των αναδρομικών για τον μήνα Ιανουάριο του 2013, από 1-2-2015 παραγράφεται η αξίωση για τον Φεβρουάριο του 2013 κ.ο.κ., επειδή προφανώς συμπληρώνεται διετία, ακόμη τους ενημερώνει ότι μπορούν να καταθέσουν την αγωγή τους ατομικά ή ομαδικά ανά πενήντα άτομα μέσω της ομοσπονδίας τους.
Εδώ θα ήθελα να υποβάλλω δύο ερωτήσεις προς την ΠΟΑΣΥ οι οποίες χρήζουν άμεση απάντηση.
Ερώτηση 1: Πότε προτίθεται να μας ενημερώσει για το αν θα πρέπει να κάνουμε αγωγές, καθώς επίσης και για τον τρόπο υποβολής αυτών, καθότι το 2014 τελειώνει.
Ερώτηση 2. Μήπως με την αποδοχή μέρους των οφειλομένων χάνουμε το δικαίωμα άσκησης αγωγής,για την διεκδίκηση των υπολοίπων οφειλομένων
Κων/νος Δανόγλου.
Ερώτηση 1: Πότε προτίθεται να μας ενημερώσει για το αν θα πρέπει να κάνουμε αγωγές, καθώς επίσης και για τον τρόπο υποβολής αυτών, καθότι το 2014 τελειώνει.
Ερώτηση 2. Μήπως με την αποδοχή μέρους των οφειλομένων χάνουμε το δικαίωμα άσκησης αγωγής,για την διεκδίκηση των υπολοίπων οφειλομένων
Κων/νος Δανόγλου.
Μέλος του ΔΣ του σωματείου Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν. Δράμας και αντιπρόσωπος στην ΠΟΑΣΥ.
.
Πως "βάφτισαν" "αυξήσεις" τις επιστροφές "αντίδωρο" στους στρατιωτικούς
12.10.2014 | 23:21
Το πως παρουσιάζεις ένα γεγονός ,οι λέξεις που χρησιμοποιείς για να το περιγράψεις μπορούν να το διαστρεβλώσουν απολύτως. Οι δημοσιογράφοι το γνωρίζουμε καλά αυτό και θα πρέπει να το αποφέυγουμε. Το ίδιο βέβαια θα έπρεπε να ισχύει και για τους πολιτικούς. Οι στρατιωτικοί διαπιστώνουν τις τελευταίες εβδομάδες μια συστηματική προσπάθεια να παρουσιαστεί η -μερική έστω- συμμόρφωση της κυβέρνησης με την απόφαση του ΣτΕ ως παροχή …αυξήσεων στους μισθους τους! Ο στόχος προφανής.
Όσο πιο πολλες φορές ειπωθεί η λέξη “αύξηση” τόσο πιο πολύ θα “εγγραφεί” στον “εγκέφαλο” των πολιτών που εύκολα θα ακολουθήσουν την πορεία του “κοινωνικού αυτοματισμού” που χαράσσει η κυβέρνηση. “Εσείς μην μιλάτε πήρατε κι αυξήσεις”, είναι το επιδιωκόμενο να ακουστεί.
Ο τελευταίος που μίλησε για αυξήσεις είναι ο πρωθυπουργός από το βήμα της Βουλής κατά την διάρκεια της ομιλίας του για την ψήφο εμπιστοσύνης.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών με ανοιχτή επιστολή τον “διορθώνει”:
Κε Πρόεδρε.
Είναι η τρίτη φορά, μέσα στις τελευταίες ημέρες, που αναγκαζόμαστε να απευθυνθούμε δημόσια προς εσάς για το θέμα της συμμόρφωσης του δημοσίου προς την υπ΄ αριθμ. 2193/2014 απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Με έκπληξη ακούσαμε στην ομιλία σας, τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 10-10-2014, κατά τη συζήτηση που έλαβε χώρα στη Βουλή των Ελλήνων για την ψήφο εμπιστοσύνης που ζητήσατε από τους Έλληνες βουλευτές, τα εξής, τα οποία μεταφέρουμε αυτολεξεί για τους στρατιωτικούς: «... Είναι και οι αυξήσεις που δίνονται στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Είναι αλήθεια ότι οι προσφυγές τους στο Συμβούλιο Επικρατείας δικαιώθηκαν. Αλλά τους δίνουμε μεγάλο μέρος των περικοπών που υπέστησαν, ακριβώς γιατί στο μεταξύ βγάλαμε πλεονάσματα. Αλλιώς από πού θα τα δίναμε; Από τον επόμενο μήνα τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας θα παίρνουν πίσω τη μισή περικοπή που τους έγινε από το 2012 και τα αναδρομικά της φετινής χρονιάς απ΄ τον Ιούλιο, ενώ απ΄ την επόμενη χρονιά θα παίρνουν κάθε μήνα και τα αναδρομικά των προηγούμενων 2 ετών, δηλαδή ταμειακά θα καλυφθούν πάνω από τα 3/4 των περικοπών που τους έγιναν ...».
Ειλικρινά δεν μπορούμε να αντιληφθούμε γιατί εξακολουθείτε να μιλάτε για αυξήσειςκαι όχι για συμμόρφωση προς την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, που και εσείς ο ίδιος επικαλεστήκατε στην ομιλία σας, και μάλιστα για μερική συμμόρφωσή σας, σε ποσοστό 50% όπως γλαφυρώς και αληθώς αναφέρατε.
Περαιτέρω δε, δεν μπορούμε να αντιληφθούμε πώς γίνεται να επιστρέψουμε 50% στο μισθολογικό καθεστώς που ίσχυε με την 31-7-2012 ενώ τα αναδρομικά μας θα καλυφθούν σε ποσοστό πάνω από 3/4. Προφανώς κύριε Πρόεδρε κάτι ή κάποιος δεν υπολογίζει σωστά και όλα γίνονται και λέγονται για άλλους λόγους.
Η Ομοσπονδία μας παραμένει σταθερή και τονίζει ότι οποιαδήποτε μερική συμμόρφωση στις αποφάσεις την ανώτατης δικαιοσύνης δεν αρμόζει σε μια δικαιοκρατούμενη Πολιτεία και σε ένα Κράτος που θέλει να λέγεται Κράτος δικαίου. Ζητάμε την πλήρη συμμόρφωσή σας, στην απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας, και την επαναφορά σε ποσοστό 100% στα μισθολογικά επίπεδα της 31-7-2012.
Όσο πιο πολλες φορές ειπωθεί η λέξη “αύξηση” τόσο πιο πολύ θα “εγγραφεί” στον “εγκέφαλο” των πολιτών που εύκολα θα ακολουθήσουν την πορεία του “κοινωνικού αυτοματισμού” που χαράσσει η κυβέρνηση. “Εσείς μην μιλάτε πήρατε κι αυξήσεις”, είναι το επιδιωκόμενο να ακουστεί.
Ο τελευταίος που μίλησε για αυξήσεις είναι ο πρωθυπουργός από το βήμα της Βουλής κατά την διάρκεια της ομιλίας του για την ψήφο εμπιστοσύνης.
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών με ανοιχτή επιστολή τον “διορθώνει”:
Κε Πρόεδρε.
Είναι η τρίτη φορά, μέσα στις τελευταίες ημέρες, που αναγκαζόμαστε να απευθυνθούμε δημόσια προς εσάς για το θέμα της συμμόρφωσης του δημοσίου προς την υπ΄ αριθμ. 2193/2014 απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Με έκπληξη ακούσαμε στην ομιλία σας, τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 10-10-2014, κατά τη συζήτηση που έλαβε χώρα στη Βουλή των Ελλήνων για την ψήφο εμπιστοσύνης που ζητήσατε από τους Έλληνες βουλευτές, τα εξής, τα οποία μεταφέρουμε αυτολεξεί για τους στρατιωτικούς: «... Είναι και οι αυξήσεις που δίνονται στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας. Είναι αλήθεια ότι οι προσφυγές τους στο Συμβούλιο Επικρατείας δικαιώθηκαν. Αλλά τους δίνουμε μεγάλο μέρος των περικοπών που υπέστησαν, ακριβώς γιατί στο μεταξύ βγάλαμε πλεονάσματα. Αλλιώς από πού θα τα δίναμε; Από τον επόμενο μήνα τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας θα παίρνουν πίσω τη μισή περικοπή που τους έγινε από το 2012 και τα αναδρομικά της φετινής χρονιάς απ΄ τον Ιούλιο, ενώ απ΄ την επόμενη χρονιά θα παίρνουν κάθε μήνα και τα αναδρομικά των προηγούμενων 2 ετών, δηλαδή ταμειακά θα καλυφθούν πάνω από τα 3/4 των περικοπών που τους έγιναν ...».
Ειλικρινά δεν μπορούμε να αντιληφθούμε γιατί εξακολουθείτε να μιλάτε για αυξήσειςκαι όχι για συμμόρφωση προς την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, που και εσείς ο ίδιος επικαλεστήκατε στην ομιλία σας, και μάλιστα για μερική συμμόρφωσή σας, σε ποσοστό 50% όπως γλαφυρώς και αληθώς αναφέρατε.
Περαιτέρω δε, δεν μπορούμε να αντιληφθούμε πώς γίνεται να επιστρέψουμε 50% στο μισθολογικό καθεστώς που ίσχυε με την 31-7-2012 ενώ τα αναδρομικά μας θα καλυφθούν σε ποσοστό πάνω από 3/4. Προφανώς κύριε Πρόεδρε κάτι ή κάποιος δεν υπολογίζει σωστά και όλα γίνονται και λέγονται για άλλους λόγους.
Η Ομοσπονδία μας παραμένει σταθερή και τονίζει ότι οποιαδήποτε μερική συμμόρφωση στις αποφάσεις την ανώτατης δικαιοσύνης δεν αρμόζει σε μια δικαιοκρατούμενη Πολιτεία και σε ένα Κράτος που θέλει να λέγεται Κράτος δικαίου. Ζητάμε την πλήρη συμμόρφωσή σας, στην απόφαση της Ολομελείας του Συμβουλίου της Επικρατείας, και την επαναφορά σε ποσοστό 100% στα μισθολογικά επίπεδα της 31-7-2012.